I appreciate them.

Thursday, 8 September 2011

Seram.Hantukah ini?

Rasa nak buat entri seram pulak hari ini.Baiklah lagu arwah achik dan nana ni dirakamkan di sebuah rumah kosong.Tapi aku tak tahu dekat mana.Dieorang ni memang tak ada tempat lain ke nak buat video clip?
BTW aku sendiri tak boleh nak cakap benda tu apa.Bila tengok banyak kali rasa serem deh.Tengok di minit ke 0.40-0.41 di belah kiri video ini.Kalau tak nampak pakai cermin mata eh




P/S:Arwah achik pernah menjadi jejaka idaman aku dulu selain Tomok.Kbai

P/S:Ada cerita seram?Sila share.Jangan jadi anti sosial.kbaibai

16 comments:

suhada said...

asal xde nmpak pon??bnda tu kt mana

ain rashid said...

aah la ! scary nyer ! bnyk kali i repeat ! minit 0.40 - 0.41 !

ain rashid said...

so scary ! bnde tu tunduk jer ! bju putih rmbut pnjng ! bnyk kali i repeat ! 0.40 - 0.41 seconds . . .

fyqabellika said...

pause kt minit ke 0:41 time achik n nana nga gelak..blah kiri ade pmpuan rmbut pnjang, mcm tgh tunduk.. tp nmpk sipi2 je.. :)

Anonymous said...

so scary ! bju putih rambut pnjng ! dy tunduk jep . . . 0.40 - 0.41 seconds . .

ain rashid said...

so scary ! bju putih rambut panjang , dy tunduk jer . . . 0.40 - 0.41

ain rashid said...

scary !

syde03 said...

minit ke 0.40 sebenarnye

man said...

realiti @ mainan perasaan...

man said...

realiti @ mainan perasaan...

fiq. said...

mcm jelas je, mcm di buat2..

tapi ape plak motif

ekabukanmakcikkau. said...

wehhh cuak aku . maleh kawan engko mane kau dapat ni ? takut lahhhhhhhhhhhhhhh takkan orang len x perasan kot . wehh takut nak nanges ni . aduihhh hilang macho aku haha

Alya Esprézzo™ said...

hahahahah..haah laa!!

Ayeem Jemain said...

bila tgk komen youtube, tu mekap artis haha. baju lengan pendek kan.

sapeq said...

org keje prop kot

Anonymous said...

tadi nampak kereta Kenari ada URL blog ni kat cermin belakang kereta tu, balik terus bukak.