I appreciate them.

Monday 11 May 2020

Teringin bubur berlauk masa bulan puasa?

Assalamualaikum.

Selamat berpuasa.Betapa lama dahh tak update blog ni.Aku rasa sebab aku dah tak minat menulis macam dulu kot.Aku lebih minat programming.Aku sure ramai programmers setuju ngan aku,kteorang lebih suka menulis coding dari membaca atau menulis documentations.

Anyway,tahun ni aku dah 30 tahun gais,can you imagine? Dah tua aku rupanya.Blog ni pon dah bertahun2 usianya,malas aku nak kira.hahha.Bila umur dah meningkat ni,selera makan aku pon macam dah kurang dah, dia jadi macam boring tau sampai satu tahap aku rasa aku tak makan pon takpe.

Tapi nak dijadikan cerita,haritu tekak aku tiba-tiba teringin nak makan bubur berlauk,tapi time bulan pose ni semua benda jadi teringin.Then aku scroll dekat facebook ,aku nampak Jims bubur berlauk, nampak padat lauk dia.Okay aku pon order sampai 3 sebab aku ingatkan bubur dia sikit,isi padat.Tapi aku silap gais,rupanya bubur dia bapak banyak,isi pon banyak. Gila aku nak habiskan 3 bowl ni sensorang.Tula Allah dah pesan,orang tamak selalu rugi.hahaha

Bubur berlauk ni lagi sedap and umphhhh kalau makan dengan telur asin,aku rasa kalau takde telur asin,jangan korang berani panggil dia bubur berlauk.Gigih tau aku tangkap gambar luar tingkap rumah sebab nak tunjuk dekat korang.Mujur tak jatuh je.:D




Alang-alang tu meh le aku share apa yang ada dalam set Jims porridge ni,Dorang ada buat Ramadhan combo jugak tau.So korang boleh jugak membubur macam aku dibulan puasa ini.Topping pon boleh pilih ikut suka hati and satu scoop Rm1.00 je.Gila murah.



BUBUR BERLAUK MIX N MATCH
✅ Basic Bubur - RM 6
- ayam / daging

✅ Add On Ingredient - RM 1 / scoop 
>> Ikan Masin Lobak Manis
>> Sotong Lobak Manis
>> Lala lobak Manis
>> Sambal Paru 
>> Kerepek Peria
>> Udang Goreng Rangup
>> Tempe goreng
>> Halia goreng
>> Telur Masin
>> Kacang
>> Ikan Bilis
>> Kentang Goreng

Selamat membubur dan selamat berpuasa!


Order : Order Jims Porridge
Facebook:Jimsporridge
Instagran:@Jimsporridge

No comments: