I appreciate them.

Saturday 7 May 2011

Aku benci kalau terima SMS macam ni

Hari ini entry aku bukan nak marah orang ke apa.tapi kalau korang dapat message macam ni mesti korang akan bengang jugak kot.Takdelah lagi lagi kalau tengah tension pastu dapat message yang merepek.bukan namanya mintak penapak ke tu.
okay nak pesan awal-awal,entri kali ni tak ada gambar sebab semua orang tau bentuk handphone macam mana dan cara nak type message camne.takkan aku nak tunjuk jugak.hehe

1.k

kita message dia punyalah panjang,sampai dua message,tapi yang dia balas k je?mana huruf-huruf lain,dah hilang ke?ke huruf k je yang wujud dalam dunia ni?ataupun dia tak sempat kenal huruf lain kot.


2.takde watpe

haih.ni lagi satu kita tanya dia tengah buat apa tuh?dia jawab takde watpe pon.habis yang dia balas message kita tu apa?still tak buat pape lagi?;)

3.kita:ko kat mane?

  dia:rumah

  kita:dah makan belum?

  dia:dah

pergh ni boleh buat kita menyirap jugak sebab kita tanya berpatah patah,tapi dia jawab sepatah je untuk setiap soalan.

4.kita:man,aku nak ajak kau pergi karaoke ni.jom?

        5 jam kemudian....

dia:ha?taknak lah

HA?berjam jam baru nak balas message kita.perghh buatnya benda tu penting camna plak?okay contoh yang aku bagi tu tak penting untuk korang,tapi penting untuk aku sebab aku suka karaoke.haha:PP



5. kita:wey man,tadi kau pergi hangout ngan sapa?
    dia: aku hangout dkat pavillion.
Ha,ni lagi sorang yang tak faham soalan.kita tanya lain tapi dia jawab lain,konsep soal jawab ni adalah bila kita tanya,dia kena jawab soalan tu dengan tepat dan sesuai dengan soalan ye.Biasanya jawapan aku pada contoh di atas adalah "Aku tanya kau hangout dengan siapa,.bukan dekat mana.paham?"


6.buat-buat tersalah hantar message
yang ni memang sangat common lah kot.terutamanya untuk orang yang baru putus,si lelaki konon-konon tersalah hantar message dekat si perempuan lah "hai awak,leh kenalan tak?sy bru je putus ni.sedih."padahal sebenarnya message ni memang si lelaki nak bagi dekat si perempuan ,nak bagi si perempuan jeles dan balas message tu "ha?apa awk ni?awk nak kenal dengan siapa?awk slh hantar msg la.herm.bru ptus dengan sy,dah nak kenal ngan pmpn len.sampai hati awk"

Salah hantar message tu adalah salah satu cara seseorang untuk memulakan perbualan .ahahah.cara ni bagi aku adalah sangat coward dowh..mengaku jela rindu.kan senang.:P

 
7.phone sex berabang-abang
yarks.geli mak kalau tiba-tiba ada orang hantar message sunyi,tolong teman abang.nak jumpa.awak comel,mana dia tau kita comel?jumpa pon belum.yarkksss


8.message dari celcom,maxis,digi,push message
yang ni paling dibenci sebab dalam fikiran bila bunyi handpone sebanyak 5kali,mesti message dari kawan,yelah bajet famous lah banyak message.
.tapi rupanya message dari celcom,digi,maxis.cis,aku tak famous rupanya,aku terpedaya!




P/S:taktaulah kalau korang tak sakit hati bila dapat message macam ni.mana tau korang suka ke.hehe.okaylah.toodles(:

Tapi orang cakap itupun bagus dapat message dari takde sapa nak message kita.okaylah toodles lagi sekali.

apa-apapon aku still sakit hati jugak.hee:P

8 comments:

storymerry said...

saye pon sakit hati jugak!
nak2 yg dari maxis,digi..bla.bla..
kacau je!haha:D

Nazrul Izuan said...

saya pun suka karoke! jom2..=)

dya mohamad said...

storymerry-tuhla,ingatkan message dr kawan kn.bru nak rasa dri femes,rupenya msg maxis digi.hampeh

dya mohamad said...

nazrul-izuan-jom jom!tp you blanje.ahahah:D

Unknown said...

tension kalau dpt message drp bos pd hari cuti.

dya mohamad said...

man-huhu.itupun msg yang blh dibenci gak tuh.org nak cuti tp die kaco an

Shima Yahya said...

SAYE SETUJU gilagila . memang sume diatas tuh la , takde yg terkecuali . hampehh betoll . rase mcm nak hantuk2 kepale je dkt dinding :p

Unknown said...

setuju giler yg tentang jawab sepatah tu, dan yg nomobr 8, memang paling Zack benci...nice entry gurl..:)