I appreciate them.

Sunday 26 November 2017

Jaan punching bag cerita penuh dengan seks??




Aku rasa ramai yang tahu pasal cerita Jaan punching bag karya Andrea Kiss.
Pada yang tak tahu,cerita ni pasal seorang budak kecik berumur 12 tahun yang dipaksa kahwin oleh bapaknya sendiri.Katanya cerita ni adalah kisah benar .Korang ghase??

Ramai sangat orang share cerita ni dekat facebook,so aku pon tertarik untuk baca. Cerita ni ada 15 part kalau tak silap,dan panjang setiap part dah macam novel.So aku start baca part 1.Yes!Part 1 berjaya membuatkan aku menitiskan air mata.

As a mom,aku memang triggered kalau lelaki buat kurang ajar dengan perempuan,lagi-lagi suami.Sanggup dia main dengan betina lain hanya sebab isteri dia sakit.Watak budak kecik tu bernama Isha.Isha sedih sebab perangai bapak dia macam tu,mak dia pulak dah nak meninggal.

Part 1 hanya ada satu adegan seks,tapi tak ketara dan tak details.Iaitu adegan bapak isha main dengan perempuan lain dalam bilik and Isha tengok adegan tu.K fine.Yang ni aku boleh hadam lagi sebab normal la pencerita nak cerita part ni,sebab tak over pon.

Masuk je part ketiga,adegan seks menjadi-jadi.Aku taknak ulas  pasal Bapak Isha paksa Isha kahwin di usia muda or whatsoever.Yang aku nak bagitahu ni,perlu ke nak cerita details setiap adegan seks?Siap ada bunyi ah ah ah ah bagai.Korang ghase?

Bukan satu part je tau dia cerita,semua part.Pencerita siap cakap yang Isha tak tumbuh bulu lagi, susu isha masih kecik tapi digigit-gigit.Apa motif pencerita sebenarnya? Aku still tak nampak pengjaran apa yang perlu diambil dari cerita ni.

Aku nak amek babak dari kisah Jaan punching bag,tapi malangnya penulis dah delete cerita tu.Kenapa penulis delete ek??Sebab banyak kena kecam ke ape?



Pengajaran yang lelaki pakistan kasar?Pengjaran yang jangan percaya lelaki?Pengjaran apa? Mungkin pengajaran yang hidup orang lain lebih susah dari kita kot.

Come on Guys.Bukan cerita jaan punching bag je yang penulis tulis yang penuh dengan adegan seks.Cerita Beautiful me pon sama.Banyak sangat adegan seks.
So penulis ni sebenarnya gila seks ke apa?

Korang fikirla sendiri.Masing-masing dah besar.Aku cakap banyak kang,satg kena kecam pulak.


Kla bai korangg


Jumpa dah:
Antara adegan dalam Jaan punching bag


========================================

Shakid: Jaan...

Shakid balik awal sebab dia pun perasan handphonenya tertinggal. Shakid terkejut sebab sy dapat buka teleponnya. Takutnya sy kena pukul

Shakid: jaan.. jangan risau ok? abg tidak curang.. abg sayang jaan seorang saja..
Sy: hmmm tapi kenapa banyak gambar sy tanpa baju? gambar sy masa tidur?

Shakid: abg suka tengok jaan. sorry..
Sy: abang pun tengok video lucah?
Shakid: abg tengok sebab mau belajar jaan.. semua ini kawan abg dari pakistan. Jaan jangan risau abg tidak pernah hantar gambar jaan. Abg suka tengok badan jaan
Sy: hmmm
Sy marah tapi akhirnya shakid pujuk. Gambar tadi semua sy delete.. telepon dia pun bila-bila masa sy boleh buka. Dia janji tidak akan buat begitu lagi
Shakid: Jaan... layan abg....

Minta di layan lagi. Sabar sajalah jam 11 pagi 

Aktiviti kami hanyalah s*ks. Sampai sy pun geram dan kepenatan melayan. Shakid kan bos anytime dia boleh balik rumah tengah hari petang siang malam. Kalau dia mau memang pulang lah tu. Macam sy pun sudah lali dengan dia. Sy hanya melayan tanpa ada rasa Kadang memang sy melebih-lebih juga. mungkin sebab keboringan bah.



PENGAJARAN ENOUGH?

1 comment:

ASTraveller said...

ada kwn dia baca citer asal, katanya tiada sgt citer pasal s*ks details. yg details tu dh diloah balik cerita nya..

ada kata citer betul, ada kata fake. sy pun xbaca lg citernya malas hahhaa..

anyway,

Salam singgah sini dan follow :)

Btw jom join GA saya,

http://www.akuseorangtraveler.com/2017/11/give-away-hadiah-misteri-dari-astraveler.html