I appreciate them.

Wednesday 22 November 2017

Makan Korean food at Sopoong.Yeay or nay?

Assalamualaikum

Hai korang semua~~~ Sehat ke idok? Dah baca dah entri yang lepas pasal dating pertama aku ngan suami?Annoying kan? Kahkah.Peduli apa aku.

Meh la aku bagitahu dengan cepat dan pantas.Last week aku pergi cari ring light untuk camera aku,tapi ring light yang ada semua mahal gila like RM400 something including the tripod.

Aku dok la cari dekat lazada,tapi harga dekat lazada pon lebih kurang je weh.Korang ada duit tak?Aku nak pinjam sat.Nanti lepas aku dapat pulangan dari MLM,aku bagi balik.Ehhh.Motiffff


Btw gaisss,Lepastu aku pergi ke Restauran Sopoong dekat Mytown yang serve makanan korea.Memandangkan adik ipar aku teringin nak makan gimbap,so kita layankan aje.





Aku order gimbap, cheese ramyun,mandu,cheese dakgalbi dengan ada lagi satu aku lupa.Banyak kan?Macam saka yang makan.Tapi hakikatnya kiteorang ni memang kuat makan pon.Malam pon still cari nasi.Kau ado? Hahah



Memandangkan aku malas nak menaip,jadi aku buat dalam bentuk video aktiviti aku sabtu lepas dari mencari ring light,sampailah ke aktiviti makan.Hukhuk
Kalau nak tahu sedap ke tak apa yang aku makan tu, wajib klik link dekat bawah ni .


Klik le link ni chuolsss.Sedap ke idok Sopoong ni?
Kbai koranggg

1 comment: