I appreciate them.

Sunday 5 November 2017

Blog ke Vlog?

Assalamualaikum korang semuaaa.

Aku minta maaf sangat sebab dah lama tak update blog .Sebab idea semakin kering.Tetiba aku lebih suka bercakap berbanding menaip.
Ihikss

Sebab tu la terciptanya channel vlog aku
Setakat ni aku dah upload beberapa video.
Walaupun masih tahpape tapi aku masih mencuba.


Yela bukan senang sebab selama ni aku menaippp je.Tetiba aku nak buat video.
Memang pelik jadinya.Oleh sebab minat aku terlampau serious dalam vlogging,so aku pon beli camera canon m10 khas untuk tangkap gambar yang cantik and video yang curlasss gittewww.

Tapi korang jangan tak tahu,haritu aku ada try amek video guna Oppo A77, video still decent and high quality. Korang boleh tengok dari video ni.Aku pon macam terkejut tengok hasil video yang sangat clear and suara pon tak pecah.

So dah boleh korang consider untuk beli Oppo A77 ni.Gambar cun,video pon cun



Sesiapa yang ada youtube channel tu bolehlaaa tekan subscribe sebab lepastu aku akan subscribe korang pulaksss. 


Aku cadang lepasni nak buat giveaway.Contohnya hadiah ipod.Ehhhhh



1 comment:

PERMATABIRU said...

nak hadiah..nak hadiah ehh! hehe