I appreciate them.

Tuesday 13 February 2018

BerryBright eye nourishing drink :Supplement terbaik untuk mata di Malaysia

Jarang kan kita dengar pasal supplement untuk mata? Yang selalu kita dengar hanyalah supplement untuk kulit.Cliche sangat.Mata pon perlukan penjagaan okay!Kalau tak jaga, akan rabun,pastu lingkaran bawah mata akan lebih hitam sehitamnya hati kau masa mengumpat aku.Ehhh.

Anyway aku ni bekerja sebagai Android programmer,so memang normal la kalau mata aku ni hanya tertumpu dekat coding,screen dan phone.Kalau balik rumah tu memang kepala aku ni akan pening dan mata aku akan cepat penat sampai aku terlelap atas motor woi.Kisah Benar.

Alhamdulillah aku diberi peluang untuk cuba Berry Bright Eye Nourishing drink.Korang tau tak jenama ni adalah eye supplement yang terbaik dekat Malaysia? So minum tanpa ragu-ragu okay gaisss.



BerryBright?Apa tu?
Ia adalah supplement mata yang berasaskan makanan yang natural contohna BlackCurrant Anthocyanins.Ha aku nak eja pon payah.Eyebright extract,vitamin C,Bilberry extract.Eh tengok sendiri gambar dekat bawah ni.




Siapa yang digalakkan untuk minum BerryBright?
1.Pengguna contact lens.
   -Berrybright mengandungi nutrien larut air yang membolehkan ia diserap dengan pantas dan memberi kelegaan dan sokongan pada mata kita.

2.Berhadapan dengan skrin untuk jangka masa panjang
   -Lutien mapu melindungi retina dari sinaran biru yang bahaya (Datang dari skrin phone,computer dan sebagainya)

3.Lingkaran hitam bawah mata
   -Berrybright diformulasi untuk meningkatkan peredaran darah (peredaran mikro)dengan menyingkirkan toksin,mengurangkan pembetukan lingkaran hitam bawah mata

4.Sokongan nutrisi dan pemakanan untuk kesihatan mata yang lebih baik
   -Keperluan dan permintaan terhadap nutrisi dan pemakanan untuk kesihatan mata telah meningkat secara dramatik disebakn oleh gaya hidup masa kini.



Jangan risau.Produk BerryBright ni bukan jenis yang repackaging balik .Dieorang ada sijil halal, HACCP,MESTI semua ada lah.Bukan tu je  BerryBright ni Pernah menang anugerah Malaysia Health & Wellness Brand Awards 2017 kategori Makanan kesihatan dan disokong penuh oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lepas minum BerryBright ni,aku takdelah rasa mata terlalu penat macam selalu.Dan aku sangat sukakan rasa dia sebab dia tak terlalu manis.Kalau korang risau sangat pasal tahap kemanisan,korang boleh pilih BerryBright with stevia.Oh ya meh aku bagi tahu awal-awal 

2 Jenis BerryBright:
   -BerryBright Original-mengandungi fruktosa semulajadi.Kandungan gula adalah bersamaan dengan setengah biji epal.38 kalori setiap hidangan.Sesuai untuk semua peringkat umur.

   -BerryBright Stevia-Tidak mengandungi gula tambahan,menggunakan stevia berasaskan tumbuhan sebagai pemanis.




So apa lagi korang?Takkan nak lepaskan peluang dapatkan eye supplement yang terbaik dekat Malaysia ni weh? Rugi-rugi.Ni aku nak bagitahu yang sesapa yang nak beli dan dapatkan diskaun sebanyak 15%,korang boleh guna diskaun code:nurdiyanadc01 .


Link: Shop Berry Bright
Diskaun code: nurdiyanadc01
Facebook: Berrybright
Instagram : @berrybrightmy


So far meOlss Sukaaaaa.Kbai korang.Cerahkan mata,cerahkan hati jugak yeeee

1 comment:

Unknown said...

Mata ni memang perlukan suplemen juga sebab setiap hari kita asyik duk tengok skrin jer, memang letih mata tu