I appreciate them.

Friday 18 March 2011

belog lama aku ialah:

 

deanapunyabelog.blogspot.com.

takpayah xopy click je kat bawah ni ye
sebelum apa-apa assalamualaikum ya pembaca sekalian.
aku sedih sangat sebab aku terlupa password blog aku yang lama,passeord advertelts yang dah ada berapa puluh hengget tuh.
aku syg belog lama aku.followers ramai.
dengan vids aku yang lama,vids aku menyanyi
adoi inilah padahnya kalau banyak email and password yang berbeza.
so kawan-kawan semua.kalau nak ada banyak email and password pon,tolong ingat okay!
aku belajar computer,tapi aku tak reti nak hacking ke phishing ke.sebab belajar tak khatam lagi.
so kawan-kawan tak payah follow blog lama aku.
follow blog baru aku ni.
aku dah lama bergelumang dengan dunia belog.
cuma lupa password je
demmm!!!

p/s:dalam advertlets aku ada banyak duit):
tahniah pada aku sebab berjaya merugikan diri sendiri.

No comments: