I appreciate them.

Saturday, 7 July 2012

SERAM.BENDA YANG MENGGELIAT DI SEBELAH ANDA!

Assalamualaikum
Hari ni aku rasa nak kongsi satu kisah seram.Kisah ni kisah benar tau bukan kisah yang aku reka atau satu kisah yang aku ambik dari mastika tau.Ini kisah yang terjadi dekat kawan baik aku sendiri.Ceritanya pendek je tapi memberikan kesan terhadap tidur aku jugakla sebab aku asyik terfikir benda tu je.

Nak dijadikan cerita,mak kawan aku ni sakit,jadi dia pergilah tidur awal,orang sakitkan tak boleh nak tidur lewat-lewat,kawan aku ni pon teman mak dia tidur,tapi mak dia tidur atas katil,kawan aku tidur atas toto je,kiranya kawan aku tidur dekat bawah,lepastu kawan aku ni tak boleh nak tidur,dia asyik pusing kanan kiri,mak kawan aku ni dah tidur lena,tidur elok dah.Lepastu kawan aku tidur menghadap mak dia,boleh pulak tiba-tiba ada satu benda keluar dari badan mak dia,macam satu roh keluar,macam gambar dekat bawah ni tapi dalam kes yang ni,dia static je atas badan mak kawan aku tu,lepastu benda tu menguap,dan benda tu pandang kawan aku!Kawan aku cakap muka dia seram sangat,rambut panjang.Kawan aku ada tunjuk cara benda tu menguap,menggeliat tapi aku taktau nak tunjuk dekat korang macam mana.



okay-okay cara nak bayangkan yang paling senang adalah cuba korang bayangkan pontianak rambut panjang,muka hodoh tengah duduk sebelah korang,sambil menguap,nampak taring lepastu tiba-tiba dia pandang korang dengan pandangan serius dengan mata yang besar.Acane tu?



Lagi satu cerita,abang ipar kawan aku tidur pagi pukul 9pagi,tiba-tiba ada benda peluk dia dari belakang sampai tak boleh na bergerak,Pagi tau bukan malam,jangan ingat waktu pagi benda tu tak boleh nak kacau korang.Tu je nak cakap

Nasib baik hari ni aku tidur dengan adik aku,dengan mak aku.Bye semua.

2 comments:

Rhea Meera said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

rhea pun penah nampak jugak dulu-dulu. pompuan yg rambut rebang tu. awww seram

Azham Vsvc said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

oh my...seram gila!