I appreciate them.

Thursday 12 October 2017

Yeayyyy I got my own youtube channel!

Assalamualaikum

Just nak bagitahu dekat hampa semua yang kami dah ada youtube channel sendiri.Setelah sekian lama jadi blogger, aku nak try la jugak bidang lain, aku nak try jadi vlogger pulak.Nak tengok jauh mana aku boleh pergi.

Btw aku dah upload 3 video dah.Korang boleh cekidaut dekat sini.Lepastu jangan lupa subscribe pulak sebab lepas ni aku rasa macam nak buat giveaway je dekat channel aku tu.

Sebenaqnya aku takut jugak blog aku ni terabai sebab pada aku lebih senang cakap depan kamera dari menulis.

Bezanya korang akan nampak segala sifat annoying aku, gigi taring,jerawat dekat video.Kalau dalam blog aku boleh sorok lagi.LOL

Apa-apapon ,sudi-sudilah untuk subscribe aku ek.

Tekan dekat bawah ni:

No comments: