I appreciate them.

Friday 15 April 2011

seksaan final exam

sekarang ni UiTM tengah dilanda demam final exam.perghh memang seksa lah nak membaca notes yang setebal buku JK rowling.tapi kalau notes tu best macam buku JK rowling ataupun majalah seventeen,aku akan terima dengan hati yang ikhlas lagi terbuka.


dah rabak kad matrik aku


korang bayangkanlah aku nak kena hafal coding,notes semua sekali..ye ye..aku tau korang pon sama kena menghafal macam aku kan.aku lagi rela buat matematik seminggu,tengok relational algebra 2bulan dari membaca.
ni baru sikit.pening pening



Bukan aku nak mengeluh atau menyesal,tapi sebenarnya aku nak mengadu domba je.hehe:DD

seksanya nak menunggu final exam sebab nak kena fikir soalan apa yang bakal keluar,sama ke tidak dengan format semester lepas.
Bertambah seksanya apabila aku tengok orang lain rajin je belajar,dengan buat short note bagai.tapi aku just baca apa yang compulsory je.
lagi lagi tension bila aku tengok orang lain bergembira je,tapi aku kena menghadap final
tapi aku akan jeles bila aku tengok course lain habis final exam lagi awal daripada aku.



aku ni takdela pandai sangat.sebab aku tak pernah dapat anugerah dekan.tapi kalau setakat 3pointer and above tu alhamdulillah la,aku dapat seiring dengan usaha aku,wahhh seiring lah konon:P

P/S:TO ALL UITM STUDENTS,GOOD LUCK FOR US!MAY ALLAH HELP US DURING EXAM.
sebelum exam,baca doa penerang hati dulu,barulah menulis

ingat lagu keramat kita,


(:
ya Allah,kau bukakanlah pintu hati kami untuk menerima apa yang diajar oleh pensyarah kami.kau bantulah kami ketika peperiksaan.kau ingatkanlah kami pada apa yang kami lupa.bantulah kami ya Allah.



insyallah kita boleh buat.(:

6 comments:

fuad said...

2 pom smpt berposting dlm ne..mmg hebat aa

dya mohamad said...

fuad-haruslah.dah kate 2 ari skali akan update.hahaha

HisyamAdnan said...

good luck.. agree.,, hafal lagi susah. hafal belum tentu keluar. calculation confirm keluar.

Unknown said...

syam-thanks.huhu.tau takpe.kalo kira2.senang je nak ingat ohh.buat banyak latihan je.yg membaca ni.haihhh

Anonymous said...

3.37

cgpa aku masa 1st sem kat uitm.makin menurun sampai la abes blaja.

good luck 4 final exam

dyamohamd said...

karl-aku pon tak power pon.usaha lebih je.
huhu.thanks karl