I appreciate them.

Sunday 20 November 2011

8.41 minit daripada filem DUKUN 2007 MONA FANDEY yang di Banned

Memang superb!
Kalau lah ada orang boleh tunaikan hajat aku untuk tengok filem ni,aku akan bagi dia hadiah paling besar sekali!Apa hadiah dia?Dinner dengan aku nak?HAHA


Kalau dieorang release cerita ni,aku rasa memang kaya raya produce cerita ni.Macam real sebab filem ni  tunjuk macam mana Dukun tu buat upacara dan sebagainya.Korang tengok jela.

Aku pelik kenapa dekat Malaysia ni,cerita yang memang tak best dan tak ada kualiti dikeluarkan,tapi cerita macam ni tak boleh?Herm.Aku faham Keluarga Mona fandey tak bagi keluarkan cerita ni.Tapi masa dieorang tengah shooting cerita ni,dieorang tak mintak kebenaran dari keluarga Mona Fandey ke?

P/S:Please aku nak sangat tengok cerita ni.Muka Umie Aida memang seram gila.Hari ni takde Kbai sebab aku serius.Tapi Kboi ada.Kboi.

8 comments:

Cikgu Nani said...

aku pon nk tgok wehh.. nur afeefa

aqmalazmi said...

kak..update cite seram seram lagi aw...heeeee
*follow done !

katak said...

kalu kuar nt jom g tngk ngn i :p

sama said...

dah download, tp x tengok habis

Unknown said...

sama, mne kau download cerita nya?..

Unknown said...

sama, mne kau download cerita dia?...

Abu_Ahmed said...

Ok. Sy ada cerita ni kalau nak tengok. Tp, nak dinner kat mana? Janji mesti ditepati.

Abu_Ahmed said...

Ok. Saya ada cerita ni kalau nak tengok. Tapi sebelum tu, nak dinner kat mana? Janji mesti ditepati.