I appreciate them.

Wednesday 13 April 2011

karaoke adalah kehidupanku:)

aku tau yang membaca entri aku ni pon suka berkaraoke kan?aku dapat baca dari riak muka korang.hee:P
kalau aku,bila rasa-rasa dah bosan je.aku akan pergi shopping mall dulu,bila dah bosan berjalan pula,aku akan cari tempat karaoke,karaoke jamban pon jadilah.asalkan karaoke.huhu:D
tempat yang selalu ada muka aku ni ialah dekat wangsa walk.wahaha.situ memang function lah kan,.lagi satu dekat danau kota.sejam 15ringgit.sangat murah.aku sanggup lah pergi 3kali dalams seminggu sebab nak melepaskan gian kan.

tapi sekarang ni aku duduk dekat shah alam,so tempat persinggahan aku ialah ole-ole.rate dekat situ rm1.00 untuk satu lagu.tapi memang best la tempat dia.bukan macam karaoke jamban dekat kedai game tu,ni dah macam red box dah.

Time2 tension study,tension bergaduh,putus cinta,karaoke lah perkara yang aku akan buat untuk melepaskan tension selain tidur(dalam tidur tak boleh karaoke,itupun nasib2 je kalau dapat mimpi kita tengah karaoke)

masa zaman persekolahan,zaman jahiliah dulu,aku suka buat performance untuk sekolah,untuk dinner fakulti aku,tapi sekarang dah sangat slow,sebab takda tawaran kot.HAHA:P

lagu yang selalu aku pilih masa dalam karaoke box,sepi sekuntum mawar merah,listen,if i were a boy,hero,kesilapanmu keegoanmu,eh banyak lagilah.kalau aku listkan 2 entri belum tentu muat(:

This is my picture dalam karaoke box dengan kawan-kawan.guys you rock!best!
nyanyi lagu dangdut,lepastu menari,bila ada lelaki lintas depan bilik kiteorang,semua terjatuh dekat lantai,sorok muka,malu katanya,HAHA:D

terharu dengan korang sebab masa lagu dangdut kita gelek sama2.lallalala:D
 first aku nak kenalkan dulu,kawan2 aku,budak rumah aku,classmate merangakap friends forever aku.












The end untuk gambar.

P/s:kalau nak karaoke,sila ajak aku lagi.terima kasih.

No comments: