I appreciate them.

Sunday 17 December 2017

Sambungan Tanda-tanda orang yang sudah/sedang dihidapi SAKA.

Kalau korang dah lama follow blog aku,then korang tahu yang aku dulu suka buat aktiviti paranormal dan selepas aku berhijrah,ada dalam dua kali je yang aku buat.

Kemudian entri aku lebih pada konsep keagamaan.Ada satu entri ni aku buat tentang Tanda tanda orang yang sudah/sedang dihidapi Saka.Boleh dikatakan entri ni paling ramai orang cari dekat Google.

Aku buat entri ni selepas mendengar ceramah daripada Ustaz Kazim elias.Kiranya Entri ni boleh dikatakan summary dari ceramah Ustaz

Ramai jugak orang tinggalkan soalan dekat entri aku tu sampai aku tak tahu nak respons macam mana sebab aku bukan ahlinya.Silalah kalian bertanya pada ahli.Aku hanya share apa yang Ustaz Kazim elias cakap je.

Sebenarnya ada banyak lagi soalan yang aku terima.Tapi aku tak berani nak jawab sebab takut aku tersalah jawapan.

Aku speechles,Boleh tak sesiapa yang pakar tolong mereka ni?








1 comment:

Fatin Shahrizam said...

Takutnya. Pernah banyak kali jugak dapat mimpi pelik cemtu. Bangun bangun terus istighfar. Tak cerita sape sape sebab takut.