I appreciate them.

Wednesday, 25 May 2011

PEREMPUAN ITU.

Ikuti perbualan dua perempuan ini:
A: "Hoi perempuan kalo tak puas hati datangla dekat sini,jangan gebang je cakap dowh!"
B: "ahh MADERFADER la kau!kau ingat aku takut dengan kau!"
A: " habis tu kalau kau tak takut apsal kau bawak backup??"
B: "eh suka hati aku lah nak bawak backup satu kampung ke hape,yang kau takde backup langsung mesti semua orang tak suka kau.kahkahkah"
A:"kurang aja btol ko ni.nah hamek ni!"
 Scene bergaduh bermula.


Apa yang dah jadi lepas tu?LA.aku  suruh korang ikuti je perbualan tu.kalo perbualan tu setakat tuh je,setakat tuh jela yang korang kena ikuti.HAHA:D
Okaylah,aku serius sekarang ni,hari ni aku rasa nak cakap pasal perempuan.Perempuan ni ada banyak jenis contohnya perempuan gedik,perempuan mengada-ngada,perempuan sopan santun,perempuan,isteri dan dot dot dot.

Korang tak boleh bosan baca pasal perempuan,sebab perempuan adalah sangat penting dalam hidup manusia,terutamanya lelaki,kan kiteorang ni sumber inspirasi korang.ehehehe.bukan eh?Takkan gay kot inspirasi korang.

Tapi aku taknak lah terangkan terlalu banyak jenis-jenis perempuan,jenis dia memang tak terkira pon.Entry ni akan menolong korang untuk membezakan perempuan gedik dan perempuan mengada-ngada.Macam sama je bunyi dia eh?pada aku mereka berada di tempat yang berbeza.

Untuk perempuan mengada-ngada ni,mereka lebih kepada BF mereka,tak percaya?pernah tak korang tengok situasi dimana tali kasut GF tercabut lepastu BF yang betulkan.Pernah?"ala tu sebab BF dia sayangkan dia".Pada aku,itu bukan sayang,itu nama dia balaci GF,yang GF ni mengada-ngada tak reti nak tunduk lepastu ikat sendiri.tak boleh ke?Lagi satu situasi,GF suruh BF pegang beg tangan,ni dah banyak kali aku tengok ni,kalau aku,aku memang takkan bagi bakal BF aku pegang beg tangan aku.come on girls!beg tangan diciptakan untuk perempuan bukan lelaki!Eh perempuan mengada-ngada memang tak boleh buat sendiri la,tak boleh berdikari dan nak tunjuk kengadaan dia kat semua orang yang dia pon ada BF,orang lain tak ada.

Perempuan gedik?Wow!sakit mata aku tengok perempuan gedik ni.sikit-sikit nak terkinja-kinja dengan kawan-kawan,nak tunjuk dia paling menyerlah antara kawan-kawan dia,so dia kenalah buat aksi gedik terlebih sikit supaya dia dikenali ramai dekat situ.jangan kata korang tak pernah nampak perempuan terkinja-kinja dekat shopping complex,kibas-kibas rambut,kaki menggelitis,bila Bf taknak belikan baju kegemaran Gf,si Gf merajuk,buat muncung panjang sejengkal,lepastu bila dah pujuk,konon tak makan dek pujuk,hentak-hentak kaki sambil cakap "taknak"Tak pernah?anda tipu.Kalau tak pernah jugak.sila bayangkan cara Ratu rock Ella bercakap.Itu gedik bagi aku.

Itu hanya pada pandangan aku.Korang tanya aku di kategori mana?aku di kategori perempuan degil.Bye.

4 comments:

cik ayin said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ada pempuan anooying kat fb ritu..sabo ajelah..
macam bagus je..memalukan diri lak tu

dya mohamad said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cik ayin-sape sape?smack je kalo dah gedik

Dosh Saleem said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sangat2 bersetuju. pergh..n sy dpt tau dr member pompuan2 saya ad gak perempuan yg jenis depan bf bukan main cover.tp yg sebenar mak aih! betul ka?

dya mohamad said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dosh salem-hhaha.adelah jugak.mgkn mereka bru kenal kot.kalo cover bru kenal cthnye cover ayu,cover time makan.masa mula2 kenal sume nak tunnjuk baik.haha