I appreciate them.

Tuesday 26 December 2017

Everyday Lip Look feat Sistho Lipmatte

Gittewww.Tajuk je dah acah acah bahasa english.Kata Akak-akak hipster yang hatinya tidak husnudzon.Haha.Itulah orang melayu kita,bila kita cuba cakap bahasa lain,nanti dikecamnya.Sampai bila Orang melayu nak pandai English?

Eh lari topik pulak.Harini Sis nak cerita pasal LipMatte.Currently Sis suka sangat Lipmatte ni sebab consistency yang lembut dan senang nak apply.Yang paling sis bangga adalah produk ni milik 100% bumiputera dan islam.Kita sebagai orang islam dan Malaysia patut bangga khennn.

Im Talking bout product Sistho Lipmatte People.Currently they have 5 colors to be choose from dan semua colors ni memang cantik dan sesuai dengan kita orang asia.

Korang boleh tengok juga bahan-bahan yang digunakan dalam lipmatte ni,takde bahan terlarang,takde extract haiwan ke ape ke.Semuanya bahan yang selamat dan sambil merawat tau.








Warna yang aku dapat adalah TalkAktive dan sweet Talker.Lepastu aku combine dedua ni untuk achive ombre look gittewww.








Okay fine sis attached dua gambar lagi k korang.Kalau korang nak tengok Sis apply everyday look dengan dua lipstick ni,bolehlah klik video dibawah dan jangan lupa tekan subscribe ye sis semuaaa.Bye chuolsss


Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=deNqHuSxKDg
Facebook agent sistho lipmatte: Sistho Lipmatte

3 comments:

Fatin Shahrizam said...

Kawan pernah promote sistho juga. Tengok dia pakai memang lawa, sama macam akak pakai ni. Lawa la!

Izyan Balqis said...

sweet talker nampak cantik. teringin nak ada satu

Sofinah Lamudin said...

cantiikk sangat lipstick tuu..